FLEX LEASING

Flex-Leasing, er kendt som er leasing på forholdsmæssig afgift og er specielt fordelagtig ved biler til en værdi af kr. 400.000,- inkl. afgifter og opefter.
Finansieringsformen giver en række fordele i forhold til køb på fuld afgift.
Flex leasing er ideelt til privat og erhverv, eller kombineret som split-leasing.

PROCESSEN

Din næste bil

Har vi ikke den bil du søger på lager, så anbefaler vi at du finder din drømmebil i Tyskland hos Mobile.de, eller at du lader os hjælpe ud fra dine krav og ønsker.

Tilbud og godkendelse

Vi fremsender dig et leasingtilbud på bilen og leasingkontrakt udfærdiges.
*Dette er forudsat positiv kreditvurdering.

Bilen hentes hjem

Efter underskrevet leasingkontrakt henter vi bilen hjem.  Vi står for import, syn og indregistrering, så du blot skal afhente bilen hos os.

Mere om flex-leasing

Idéen i denne finansieringsform er, at du betaler registreringsafgiften i små, månedlige rater. Satserne for den månedlige afgift beregnes på baggrund af bilens alder:

Ny – 3 måneder: 2 % af den totale afgift
3 – 36 måneder: 1 % af den totale afgift
36+ måneder: 0,5 % af den totale afgift

Når en bil kører på forholdsmæssig afgift foretages afskrivning udelukkende på ”metallet” altså bilens værdi uden afgift. Derved er grundlaget for finansieringen alt andet end lige også lavere.

Vi kan helt sikkert hjælpe dig

Med vores mange års erfaring og vores stærke samarbejdspartnere samler vi en løsning som passer dig eller din virksomhed. Vi forstår dine behov og ønsker, og vi løser alt fra indkøb af din drømmebil til indregistrering og forsikring.

Jeg har en anden bil - Kan i hjælpe?

Har du en anden bil som du gerne vil af med, så vil vi naturligvis gerne hjælpe dig videre så godt som muligt.
Kontakt os med specifikationer og billeder, og oplys om om det er en leasingbil.

+45 70 20 85 30

Middelfartvej 431B
5491 Blommenslyst

info@danskautoleasing.dk

Efter aftale

Hvad kan vi gøre for dig?

Hos Dansk Auto Leasing tager vi leasings-begreberne ned på et niveau hvor alle kan være med. Vi vil være din foretrukne partner uanset om du er privatperson eller virksomhed.

- Salg af personbiler og varevogne
- Flex-leasing
- Erhvervsleasing